#backtoschool shopping reality vs expectations ♥ #1deo

reality!
07:00 ujutru.

Budim se i počinjem da skačem iz kreveta. Gledam koji je datum. Oh ne danas je 1 septembar! Pomišljam u sebi kako sam mogla zaboraviti da na vreme odem u kupovinu! Ulazim u sobu i vičem : " Mamaaa trebamo da idemo u kupovinu ponovo sam zaboravila da kupim školski pribor"!
Mama : Pobogu Milice dete Božije sedam ujutru je a ti me budiš da mi kažeš da si zaboravila da ideš da kupiš školski pribor! Strašnoo, mnogo si neodgovorna! Čovek u ovoj kući ni kada ima jedan slobodan dan ne može da se odmori kako treba!
Ja : Jaa nemam šta da obučem mama jaoo!
Mama : Dosta više idemo u kupovinu i sada se sredi i polazimo!
Ja : Mama da li ti vidiš kolika gomila odeće je ovde kako pronaći šta obućiiii?!!
Mama : Ulazi u sobu i pada preko gomile odeće i zapinje na patike i BUUM čuješ odjednom u pozadini!
Ja : Smejem se i prilazim, pitam : Mama da li si dobro? 
Mama : Jao, jao, jaooo! Ovde samo što krokodili ne izađu! Oduvek si bila neuredna i neodgovorna kada je bila u pitanju soba i sređivanje stvari.
Ja : Oke, mama.! 
Mama : Požuri jer ja nemam ceo dan!!
Ja : Izlazim sva ponosna, nakon što sam se spremila nakon samo dva sata! Oh to mi je novi rekord ( mislim u sebi)
Mama : Konačno si se setila izaći nakon dva sata! Bravo! (rekla je sarkastično)
Ja : Oh da, znam mama da sam se brzo spremila!( namignula sam joj) 
Mama : Ma da, ajde polazi više!
Ja : Eeevo, samo zaboravila sam staviti sjaj za usne i maskaru!
Mama : Jadna ja sa ovim detetom pff!!!
Ja : Spremna, krećemoo!
U KUPOVINI. ♥
Ja : Mama vidi sve ove slatke stvarčice! Treba mi sve ovo! Uzela sam onu veliku korpu za stvari i počela trpati sveske, peratonice, rančeve, gumice i svašta još ... I buum samo vidiš Milicu kako pada preko gomile onih poređanih proizvoda.

Mama : Jao Milice pa zar si u prvom razredu pa da ti treba torba sa ponijem i sveska sa hello kitty!
Ja : Ahaa! (klimnula sam srećno glavom)
Mama : Ajde daj mi spisak šta treba sve da kupimo i zakasnićeš u školu 11 sati je!
Ja : Izvadila sam oogromni spisak!
Mama :  Ne, definitivno će ovo dete mene izludeti!
(Znate onaj osećaj kada uđete u ogromnu radnju punu školskog pribora pa se ne možete odlučiti šta ćete kupiti pa uzmete većinu nepotrebnih stvari lol ahah?) 
Ja : Mama ja moram uzeti svesku sa ponijem tako je slatka!
Mama : Ajde uzmi je.
Nakon sat vremena...
Ja : Sve sam uzela idemo sada na kasu, ajde mama!
Mama : Dolazim!
Mama : Mislim da si uzela puno nepotrebnih stvari Milice, Milice bankrotiraćemo zbog tebe!!
Ja : Ma znaš mama da nisam meni sve to treba..
Mama : Sad ćemo videti koliki će račun biti..
Prodavačica : Vaš račun je 22.500 dinara.
Mama : ŠTAAAA?!!!
Mama : Milice pripremi se na doživotnu kaznu! Nema izlaženja sve dok ne napuniš 18 godina!
Ja : Ma daj to nije fer! Nisam ti ništa učinila, to je samo mala cifra mislim šta je to 22.500 dinara. Ništa, pff rekla sam.
Mama : MILICEEE! Ne izluđuj me više!!!
Mama : Ko će nositi sve ove kese, jel ti vidiš da ovde ima tačno 35 kesa, gde sada da stavim ove kese meni na glavu?!! Još moram zvati taksi jer neće sve stati u kola! Strašno, strašno!!!
Ja : Sry moom...
Mama : Zvanično si u kazni od 01.09.2017. godine pa do 01.09.2020. Nema izlazaka, nema novog telefona, nema laptopa, nema bloga, nema ničega! Jasno?
Ja : NIJEE FER MAMA!!
my girls, and boys. 
Ovo je bio prvi deo, nadam se da vam se svideo ako želite drugi deo tj. ako želite #backtoschool shopping pa sada da bude vs expectations pišite mi u komentare. Jako me zanima da li vam se svidelo! Trudila sam se da onako i ako je škola pakao okrenemo na onu bolju, šaljivu stranu! Danas možda bude izašao drugi deo, ali videću još. Iskreno baš uživam dok pišem ovo i pronalazim se u ovom jer ovako je kod mene u stvarnosti hah. Pišite mi vaša mišljenja u komentaru, do tada
love you guys. ♥


Коментари

  1. Prepredobar post. Presmiješan, realan, zakon! Svaka ti čast! 😊♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    ОдговориИзбриши
  2. AHHAHAHAHHAHAHHAHA značiii genijalno xD Isplakah se... Svaka čast na ideji za post, jedva čekam drugi dio! :D ♥♥♥

    BTS DIY Notebooks -> www.innisall.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Hahahaha. Devojko, ti me izluđuješ sa ovim tvojim postovima. Predobri suuuu, nemam reči.

    laAdda | Q&A - postavljajte pitanja

    ОдговориИзбриши
  4. Hah bas zanimljiv i veooma originalan post,radujem se drugom delu!♥☻


    BTS tag->vjovana2.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Ti mene svakodnevno zoveš kraljicom, ali poslije ovoga posta ćemo to promijeniti haha. Kraljico!!! Znači, ovo je tolika realnost da me i sram smijati se, ali ne možeš da se ne nasmiješ! Svaka ti čast! Znači, drugi dio je obavezan i to što prije!! Potrebno je i od ovakvih postova na blogu! Svaka čast i kao i svaki tvoj post odličan je! Lyy! <3


    https://teenorchild.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  6. Hahaha osličan post zaista. Drago mi je što si ubacila realnost xd jer nšta nije onako kako na prvu izgleda i kako mi očekujemo

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  7. Ja interesantan i originalan post. A vrlo realan.

    Novi post na mom blogu
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови