Bad days. #10dayswithme💕

Prvo što želim da naglasim na početku posta da svi imaju one loše dane. I da se ne brinete kada vam dođu ti loši dani neće vam čitav život biti takav. Ja sam znala ranije kada stigne taj loš dan da mislim jaoj sada će ovako biti stalno. Ne, neće biti tako. Potrebno je da znate da svi ljudi kako imaju uspehe imaju tako i padove. Znači i ljudi koji su najpoznatiji imaju one loše dane. Sasvim je normalno imati dane kada ste tužni i kada ste umorni od svega. Svi imamo te dane i to je sasvim prirodno. Moram priznati ali meni od juče nije dan.. I trenutno i ja prolazim kroz te " bad days ". Kada dođu takvi dani potrebno je imati veru da će oni proći jer zaista hoće. Koliko puta ste imali te loše dane pa su oni na kraju prošli? Svi smo ih imali jako puno ali oni su prošli i uvek prođu. Ja sam nekako nije da sam tužna nego sam umorna od svega na neki način i od ovog grada, stalnog jurenja, od ljudi, svega.. Ali znam da će i ovo proći i verujem i da vi to znate.
Muzika.. Jedna reč a ima jedno veliko delovanje. Dok sam tražila sliku za post pala mi je jedna ideja na pamet. Napravite listu pesmi koja bi vas oraspoložila tokom tih loših dana. Svaki put kada ste tužni uključite slušalice i playlistu pustite i uživate. Napravite onaj svoj mali kutak u kom bi imali onaj svoj svet i gde bi pre svega vi bili zapravo vi.. Onda polako se nasmejte sebi i kažite sebi sve će ovo proći. Shvatite da je život previše kratak za nerviranja i za sekiranje.. A nakon toga lagano se vratite u vaše životno putovanje i u vašu priču. I da opustite se i jednostavno uživajte. Uradite sve što želite i nemojte se toga plašiti. Ovaj put kada sam bila u toj banji, sledeći post će biti o toj banji, naučila sam da trebam biti opuštena sa svima, potrebno je biti samo ono što jesi i ništa drugo. Ako treba ludiraj se, skači radi šta god želiš. Budite opušteni onako skroz, moja drugarica Vanja koju sam upoznala je galopirala na sred centra tako da opustite se jer život je prekratak za nervozu i bes. Volim vas sve. 💕

Коментари

  1. Svi imamo neke loše dane, ja ih ''lečim'' knjigom.. Kada pustim pesmu uglavnom pustim neku depresivnu da se još više ''ukanalim''.. Tako da meni u tim danima jedino neka dobra knjiga pomaže i upravo si mi dala ideju za novi post, hvala ti na tome ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Divan post draga. SLožila bih se s tobom, mislim da nema bića na ovom svijetu koje nekad nije imalo loš dan. Meni loši dani obično budu kada je škola u toku, valjda zbog stresa i lošijeg vremena :/

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ОдговориИзбриши
  3. Svi mi imamo lose dane. Samo nam tada treba mnogo otimizma i nade da ce biti bolje. Vise puta kada imam los dan, to prebrodim muzikom koja me smiruje ili citanjem komentara na mojim postova, to ume jako da me oraspolozi.

    Odlican ti je blog, uclanila sam se, ako zelis uzvrati. ❤
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Slažem se da svi prolazimo te loše dane i da potpuno se slažem sa onime da uvijek mislimo kako će to dugo potrajati,a zapravo uvijek prođu i da,glazba je definitivno lijek za to ! <3
    novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  5. Svima naidje po neki loš dan,nekada ih naidje vise odjednom i deluje nam da se situacija nikada neće popraviti,ali posle lošeg uvek dolazi bolje i dok to pamtimo ne možemo potonuti.Oličan post,morala sam da pročitam i tvoje starije postove i oduševljena sam tvojim blogom,dobila si novog člana.
    ako želiš pogledaj i ti moj blog,ostavi neki komentar i prijavii se ako ti se dopadne,zaista bi mi značilo tvoje mišljenje <3
    xoxo Jana
    beautyqueen000.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Definitivno svi imamo loše dane i svi se drugačije borimo sa njima.

    Pratim te, ako želiš uzvrati.

    http://ccaammblog.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови