Diary💕 #10dayswithme

I najzad stiglo je i to šesto veče. Poslednje veče u mom omiljenom mestu. Ja sam osoba koja se jako vezuje za druge osobe i za grad. Trenutno ležim i pišem a od napolje dopire muzika. Provela sam sedam najlepših dana sa najboljim ljudima. Bilo je plakanja, smejanja svega i svačega. Upoznala sam novu drugaricu i nove drugove. Prelepo smo se proveli. Dolaskom ovde naučila sam svašta novog. Više neću biti ista osoba kao pre. Promenila sam se jako puno za sedam dana, da verujte mi promena je moguća. Oslobodila sam se i počela živeti život onako kako ja želim i hoću. Kada sam sada došla kući imam osećaj kao da jednostavno ovo mesto nije mesto gde ja mogu biti ja. Smatram i shvatam osobe kojima je teško da budu ono što jesu u njihovom gradu. Moj grad je pun ljudi koji su zavidni, ljubomorni, jednostavno mnogo teški kao ljudi. I ja se borim sa sobom da ovde budem ja ali mnogo bude teško, sve to prođe mnogo bolno kada sam ja zapravo ja. Žao mi je što je ovaj grad u kom sam pun bola. Ne bola kao sada velika bol već pun bolnih ljudi. Ljudi koji ne znaju gde će i koji lutaju sami sa sobom i svojim mislima. Tokom tih sedam dana upoznala sam ljude koji su učinili da se ja osećam izvrsno i da zaboravim ceo svet. Zaboravim sve svoje probleme i tu sam bila jednostavno ja tj. tu sam imala svoje ja. Sada verovatno u ovo vreme bi sedela u holu od hotela i tako bi se zezali, pričali priče i svašta nešto.. Izvinite što ovaj post nije u vezi neke teme, ali kao što sam rekla u onom postu šta je za blog za mene to je zaista mesto gde svoja osećanja ostavljam. To je mesto koje mene čini radosnom.

Коментари

  1. Divan post i zaista lep tekst i reči. Istina je, nažalost, da postoje takvi ljudi i da na svom terenu ne možeš biti ono što jesi...
    Svejedno, sve pohvale :)

    Napisala sam novi post, povratnički, pa ako želiš, pročitaj
    https://andjelina-svastara.blogspot.rs/2017/08/da-li-blogujem-i-dalje-ili-ne.html

    ОдговориИзбриши
  2. Super post! Jako mi je žao što moraš napustiti mjesto na kojem se osjećaš lijepo i što se u svome gradu tako ne osjećaš,ali djelom te i razumijem...Jako lijepo napisano!<3
    Novi postovi su na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  3. I seriously LOVE the quote you posted at the end of this. That is something I am trying to remember!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Definitivno se slažem da na mjestu gdje živiš ne možeš se opustiti. U mom gradu su ljudi tako gadni i otkako sam otišla u srednju sam postala druga osoba tako da def kužim curo. Genijalno si ovo napisala baš sam uživala čitajući.:)♥

    sretnisanjar.blogspot.com - novi post

    ОдговориИзбриши
  5. very deep thought!!! i like your writing.
    https://clickbystyle.blogspot.in/ plz follow me back

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови